Filmulețe didactice - mod de predare eficient în perioada de COVID

Ținând cont de principiile fundamentale ale educației (Codul educației, art. 7), inclusiv
principiul echităţii – în baza căruia accesul la învăţare se realizează fără discriminare și
principiul asigurării egalităţii 
pentru a asigurarea unui invățământ racordat la aceste principii intreg procesul educațiuonal: predarea-învățarea-evaluarea  urmează a fi desfășurat cu asigurarea ( de catre stat) a unor condiții adecvate de învățățare pentru toți elevii (asigurarea minimă cu echipament tehnic a elevilor - telefon cu camera, acces la internet...). La etapa de evaluare a competentelor la distanță, urmează a  asiguraobligatoriu condiții egale pentru toți elevii: echipament tehnic de performanță similară, același timp alocat pentru rezolvarea subiectelor, asigurat modul securizat/sigur de transmitere a informațiilor etc.

La momentul actual unii elevi de ai mei nu dispun de telefom cu cameră, nu dispun de acces la internet, nu dispun de mijloace tehnice necesare pentru formarea acelor competențe profesionale specificate în curriculumul in ÎPT, deaceea pentru a îmbunătăți accesul elevilor la informații educaționale am inceput a realiza filmulețe didactice, care ar facilita înțelegerea de către elevi a conținuturilor educaționale, plasate pe Youtube.





Комментарии