Ținând cont de principiile fundamentale ale educației (Codul
educației, art. 7), inclusiv
principiul echităţii – în baza căruia accesul la învăţare se
realizează fără discriminare și
principiul asigurării egalităţii
pentru a asigurarea unui invățământ racordat la aceste
principii intreg procesul educațiuonal: predarea-învățarea-evaluarea urmează a fi desfășurat cu asigurarea ( de
catre stat) a unor condiții adecvate de învățățare pentru toți elevii
(asigurarea minimă cu echipament tehnic a elevilor - telefon cu camera, acces
la internet...). La etapa de evaluare a competentelor la distanță, urmează a asiguraobligatoriu condiții egale pentru toți
elevii: echipament tehnic de performanță similară, același timp alocat pentru
rezolvarea subiectelor, asigurat modul securizat/sigur de transmitere a
informațiilor etc.
La momentul actual unii elevi de ai mei nu dispun de telefom
cu cameră, nu dispun de acces la internet, nu dispun de mijloace tehnice
necesare pentru formarea acelor competențe profesionale specificate în
curriculumul in ÎPT, deaceea pentru a îmbunătăți accesul elevilor la informații
educaționale am inceput a realiza filmulețe didactice, care ar facilita
înțelegerea de către elevi a conținuturilor educaționale, plasate pe Youtube.
Комментарии
Отправить комментарий